Rettleiing
Om faget marknadsføring og innovasjon
Faget marknadsføring og innovasjon er utvikla i tråd med fagfornyinga 2020, med utgangspunkt i den overordna delen av læreplanen, fagrelevans og sentrale verdiar, kjerneelement, tverrfaglege tema og grunnleggande ferdigheiter. Faget har eit variert innhald som dekker alle kompetansemåla.
I samarbeid med Ungt Entreprenørskap har vi produsert nye filmar om idéutvikling, som ein introduksjon til temaet forretningsidé.
Teknologiutviklinga har ført til store endringar innanfor marknadsføring og sal. Vi har derfor, i samarbeid med bransjen, utarbeidd mykje nytt undervisningsmateriell om kundereisa, marknadsplanar og marknadsføringskampanjar.
Administrasjon høyrer no til dette faget. Fagstoffet er revidert, og mange nye oppgåver er utarbeidde i samarbeid med ein lærar med arbeidserfaring frå kontoradministrasjon.