Fagartikkel
Å jobbe som reklamemedarbeidar
Å jobbe som reklamemedarbeidar handlar ikkje berre om å forstå og treffe ei målgruppe med eit nytt produkt. Det handlar også om følgje med på trendar, komme opp med idear, gode historier og presise bodskap som får forbrukarar til å drøyme.
Næringsmiddelprodusenten Lerøy gav reklamebyrået Reaktor oppdraget med å utarbeide reklame for det nye laksepålegget sitt. Det er reklamebyrået si oppgåve å få kundane til å forstå kvifor dei bør kjøpe nettopp dette produktet.
Når du jobbar i eit reklamebyrå, er det viktig å vere kreativ. Det betyr at du må vere open for å tenkje på ein helt ny måte. Men du må også ha tekniske ferdigheiter som gjer deg i stand til å omsetje ideane til eit godt reklameprodukt.
I denne filmen møter du medarbeidarar med ulike roller i reklamebransjen:
- byråleiar
- tekstforfattarar
- grafiske designarar
- filmprodusentar