Medium som endrar verda - Medieutviklinga etter år 2000 - Mediesamfunnet 1 - NDLA

Hopp til innhald
Læringssti

Du er no inne i ein læringssti:
Medium som endrar verda

Oppgåve

Medieutviklinga etter år 2000

Etter år 2000 harsosiale medium fjernar skiljet mellom profesjonelle og ikkje-profesjonelle avsendarar. Dei etablerte media fokuserer meir på tovegskommunikasjon. Media nærmar seg kvarandre og smeltar saman.

Oppgåve 1

  1. Kva meiner vi med omgrepet ”personlege medium”?
  2. Kva meiner vi med omgrepet ”sosiale medium”?
  3. Kva for nye medium kom til i det første tiåret på 2000-talet?
  4. Kva kjenneteiknar desse media?

Oppgåve 2

Det norske TV-konseptet Skam blei svært populært i mange land. Bruk av sosiale medium er viktig og kan kanskje forklare suksessen til serien. Gjer greie for korleis NRK brukte sosiale medium i kommunikasjon med Skam-sjåarane.

Oppgåve 3

Skriv eit kort essay om korleis nye sosiale medium, som for eksempel bloggar, Facebook og Twitter, har endra måten vi kommuniserer på.

Relatert innhald

Skrive av Jan-Arve Overland.
Sist fagleg oppdatert 23.01.2018