Pink Fish
Case: Pink Fish
Denne førebuingsdelen kan vere fin å bruke som om han skulle vore ein reell munnleg eksamen – så langt det let seg gjere. Sjå retningslinjer for munnleg eksamen nedanfor.
Kompetansemål:
velge og bruke kilder, markedsførings- og ledelsesteorier og modeller i arbeid med faglige spørsmål, emner og dagsaktuelle problemstillinger
drøfte og begrunne ulike faktorer som påvirker målgruppevalg
vurdere og utvikle kommunikasjonsstrategier, utforske dagsaktuelle kommunikasjonskanaler og planlegge mediemiks
vurdere lederens rolle og funksjon i utviklingen av markedsstrategi og i internmarkedsføring
utvikle og begrunne helhetlige markedsstrategier og drøfte etisk bruk av konkurransemidler
vurdere bærekraftige valg for virksomheter med tanke på sosiale, økonomiske og miljømessige forhold
Relatert innhald
Her er eit forslag til vurderingskriterium for lokalt gitt munnleg eksamen i marknadsføring og leiing 2.
Døme på ein førebuingsdel knytt opp mot Oda, som kan vere nyttig å bruke som øving til ein eventuell munnleg eksamen.