Too Good To Go
Case: Too Good To Go
Denne førebuingsdelen kan vere fin å bruke som om han skulle vore ein reell munnleg eksamen – så langt det let seg gjere. Sjå retningslinjer for munnleg eksamen nedanfor.
Kompetansemål:
velge og bruke kilder, markedsførings- og ledelsesteorier og modeller i arbeid med faglige spørsmål, emner og dagsaktuelle problemstillinger
drøfte og begrunne ulike faktorer som påvirker målgruppevalg
utvikle merkevarestrategier og vurdere posisjonering i merkevarebygging
vurdere og utvikle kommunikasjonsstrategier, utforske dagsaktuelle kommunikasjonskanaler og planlegge mediemiks
vurdere hvordan virksomheter kan utvikle helhetlig markedsmiks, og utforske ulike metoder for å måle effekten av markedsføringstiltakene
vurdere bærekraftige valg for virksomheter med tanke på sosiale, økonomiske og miljømessige forhold
Relatert innhald
Her er eit forslag til vurderingskriterium for lokalt gitt munnleg eksamen i marknadsføring og leiing 2.
Døme på ein førebuingsdel knytt opp mot Pink Fish, som kan vere nyttig å bruke som øving til ein eventuell munnleg eksamen.