Hopp til innhold

Fagstoff

Kundeveiledning

Hvordan kan vi se kundenes behov og veilede dem på en god måte? I podkasten diskuterer en frisør, blomsterdekoratør og interiørdesigner hvordan de møter kunder.
Tittelen "Håndverk og design" er omringet av hvite skisser på en blå bakgrunn. Illustrasjon.
Håndverk og design

Kundeveiledning

Kundens ønsker og behov er som regel utgangspunktet for å utvikle et produkt eller en tjeneste. Hvordan kan vi være profesjonelle når vi skal se kundens behov og bruke fagkunnskap til å veilede kunden...

0:00
-0:00

Hvem møter vi podkasten?

Agnes Marie B. Gulbrandsen

Portrett av ung dame. Foto.

Agnes Marie B. Gulbrandsen er frisør og stylist. Hun er daglig leder og gründer i Gevir og driver flere frisørsalonger i Oslo. I tillegg er hun stylist i Style Management.

Anne Ødemark

Anne Ødemark er blomsterdekoratør og jobber i Blomsterpikene på Løren. De gjør alt fra event-styling til å levere blomster til bryllup og begravelser, eller mer daglige behov.

Dame med tulipanbukett i hendene. Foto.
Åpne bilde i et nytt vindu
Portrett av mann med briller. Foto.

Halvor Bakke

Halvor Bakke er interiørdesigner og kjent fra ulike tv-program. Han er programleder for Eventyrlig Oppussing.

Som designer har han jobbet med interiør og møbler, laget sengetøy, fargekart og tapeter og lansert kjøkken og hytter.

Relatert innhold

CC BY-SASkrevet av Inger Gilje Sporaland.
Sist faglig oppdatert 28.06.2021

Læringsressurser

Frisørfaget