Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Å finne «bølgjelengda» til gjesten

Ein profesjonell serviceytar skal kunne snakke med alle menneske. Korleis kan vi finne «bølgjelengda» til kvar enkelt gjest, og kva er god kommunikasjon?
Ein resepsjonist helsar på ein gjest som sjekker inn. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Rollespel

Gå saman to og to. Den eine tek rolla som servicearbeidar, den andre tek rolla som gjest.

Del 1: Førebuing

Skriv nokre stikkord om rolla du skal spele (som til dømes alder, kjønn, utdanning, heimstad, livssituasjon).

Del 2: Gjennomføring

Set i gang rollespelet. Byt på rollene som servicemedarbeidar og gjest.

Etter rollespelet

Skodespelarane fortel korleis dei opplevde situasjonen. Var kommunikasjonen god? Dei andre elevane kommenterer rollespelet.

Relatert innhald

CC BY-SASkrive av Kjell Rosland.
Sist fagleg oppdatert 14.11.2018

Læringsressursar

Behov og ønske