Hopp til innhold

Oppgaver og aktiviteter

Merkevarebygging Cutters

Cutters er et nytt frisørkonsept, som etter kort tid i markedet allerede har blitt en merkevare. I denne filmen kan du høre om strategien bak suksessen.

Oppgave

Før filmen

  • Les artiklene om markedsstrategi og merkevarebygging.

Se filmen

  • Noter nøkkelord fra filmen i et dokument.

Etter filmen

  • Bruk notatene dine til å sette sammen markedsstrategien Cutters har brukt.

  • Diskuter strategiene deres i klassen, og bli enige om smarte tips det er verdt å huske på.

Relatert innhold

Når du har satt deg mål for markedsføringen, må du finne ut hvordan du skal nå disse målene. Vi sier at vi legger en strategi – en markedsstrategi.

CC BY-SASkrevet av Cathrine Meyer Johansen.
Sist faglig oppdatert 06.05.2021

Læringsressurser

Markedsstrategier og merkevarer