Njuike sisdollui
Bargobihttá

God service

En del av utdanningene innen helse- og oppvekstfag fører til yrker vi ofte finner i private bedrifter. For å kunne drive lønnsomt er det viktig å yte god service slik at kundene blir fornøyde og bedriften får et godt omdømme.
  1. Hva er god service?
  2. Hvordan kan man vite hva kunden ønsker?
  3. Tenk deg at du har praksis på et velværesenter. I går kranglet du med foreldrene dine og sov dårlig hele natten. Du kjenner at dette blir en dårlig dag og har mest lyst til å bli hjemme, men du velger å gå på jobb.

    • Diskuter med en medelev hva du kan gjøre for at dette ikke skal påvirke jobben din.
    • Hva må du gjøre for å yte god service på en slik dag?
CC BY-NC-SA 4.0Dán lea/leat čállán Trine Merethe Paulsen, Guri Bente Hårberg, Agnes Brønstad ja Vigdis Haugan.
Maŋemusat ođastuvvon 2020-01-13