Hopp til innhold
Oppgave

Podkast "Service og CRM – mersalg og gjensalg"

Lytt til podkasten med programleder Andreas Veie-Rosvoll i samtale med Tore Berntsen, som jobber som CRM-direktør. De snakker om hvorfor god oppfølging er nøkkelen til en varig kunderelasjon. Ta notater underveis mens du lytter, og reflekter og diskuter i fellesskap i klassen etterpå.
Mann med briller holder et ark med teksten "Serviceyrkene". Fargerike smilefjes omringer hodet til mannen.
Serviceyrkene

Service og CRM, episode 2 – mersalg og gjensalg

Én ting er å ha gjennomført et vellykket salg, men det å få kunder til å komme tilbake er en helt egen kunst. I podkasten snakker programlederen Andreas Veie-Rosvoll med CRM-direktør Tore Berntsen om ...

0:00
-0:00
Podkast: Både Og / CC BY-SA 4.0

Lytt til podkasten og ta notater

Felles refleksjon og diskusjon i klassen

  • Sett opp stikkord fra podkasten på tavla. Hva lærte dere av denne podkasten?

  • Diskuter hvorfor systemer for håndtering av kunderelasjoner og god kundeservice er viktig.

  • Hvordan følger en best opp kunder gjennom servicearbeid?

  • Hvordan kan ulike plattformløsninger ha betydning for kundeoppfølging og servicearbeid?

  • Hvordan tror dere at fremtidens kundeoppfølging kommer til å se ut?

Skrevet av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist faglig oppdatert 25.06.2021