Markedsanalyse og innsikt – Dyreparken i Kristiansand - Innovasjon og markedsføring (SR-SRL vg2) - NDLA

Hopp til innhold
Oppgave

Markedsanalyse og innsikt – Dyreparken i Kristiansand

Dyreparken i Kristiansand er en av Norges største turistattraksjoner. For Dyreparken er god innsikt i målgruppa avgjørende for å kunne ta riktige beslutninger når de arbeider med virksomhetens vekst.
I denne videoen får vi høre markeds- og kommunikasjonsdirektør, Anniken Bjørnstad Schjøtt, og innsikts- og analyseansvarlig, Elisabeth Drange Tønnessen, fortelle om arbeidet de gjør med å analysere markedet og skaffe innsikt i målgruppene til Dyreparken i Kristiansand. Video: Jarle Sten Olsen, Tom Knudsen / CC BY-ND 4.0
Skrevet av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist faglig oppdatert 25.05.2022