Marknadsanalyse og innsikt – Dyreparken i Kristiansand - Innovasjon og marknadsføring (SR-SRL vg2) - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Marknadsanalyse og innsikt – Dyreparken i Kristiansand

Dyreparken i Kristiansand er ein av Noregs største turistattraksjonar. For Dyreparken er god innsikt i målgruppa svært viktig for å kunne ta rette avgjerder når dei arbeider med veksten til verksemda.
I denne videoen får vi høyre marknads- og kommunikasjonsdirektør, Anniken Bjørnstad Schjøtt, og innsikts- og analyseansvarleg, Elisabeth Drange Tønnessen, fortelje om arbeidet dei gjer med å analysere marknaden og skaffe innsikt i målgruppene til Dyreparken i Kristiansand. Video: Jarle Sten Olsen, Tom Knudsen / CC BY-ND 4.0
Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 25.05.2022