Ekte og autentisk – det er det vi vil ha! - Marknadsføring og innovasjon (SR-SSR vg1) - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Ekte og autentisk – det er det vi vil ha!

Ein ny trend viser at dagens forbrukarar jaktar på og vil ha det autentiske. Kva vil det seie, eigentleg?

Bakgrunn

Euromonitor har kartlagt forbrukartrendane i 2019, og kartlegginga viser at forbrukarar i dag søkjer det ekte og . I desse oppgåvene ser vi nærare på kva dette eigentleg vil seie.

Oppgåve 1 – i klassa

Diskuter kva det vil seie å søkje det ekte og autentiske. Kvifor trur de dette er ein trend blant dagens forbrukarar?

Oppgåve 2 – i små grupper

  • Gå saman i små grupper og ta med dykk mobiltelefonen på tur i nærmiljøet.
  • Ta bilete av ting de synest er ekte og autentiske på heimstaden dykkar. Det kan vere mat, kultur, natur eller andre ting. Etterpå skal de lage ein fotoreportasje/kollasj som får fram det autentiske i nærmiljøet.

Oppgåve 3 – i klassa

  • Når de er tilbake i klassa, kan de saman velje ut dei beste bileta. Deretter set de dei saman til ein kollasj som marknadsfører heimstaden dykkar.
  • Ta gjerne med eit bilete av klassa dykkar òg, og send kollasjen som vedlegg på ei melding til NDLA sal, service og reiseliv på Facebook.
  • Vi legg kollasjen ut i biletalbumet på Facebook-sida vår. Slik får vi ein presentasjon av alle flotte stader i Noreg som har flinke elevar på sal, service og reiseliv!

Relatert innhald

Skrive av Cathrine Meyer Johansen.
Sist fagleg oppdatert 23.01.2020