Om faget kommunikasjon og yrkesutøving - for lærarenI programfaget vg2 kommunikasjon og yrkesutøving vil du finne læringsressursar som dekkjer kompetansemåla for faget i LK20.
Faglege omgrep og studietipsHer finn du ei samling av faglege omgrep som er brukte i faget, og tips til korleis du kan gå fram for å lære deg omgrepa.
YrkesutøvingI emnet yrkesutøving skal du reflektere over korleis verdiar og spelereglar i samfunnet påverkar yrkesutøvinga i tryggleik og administrasjon.
InformasjonsformidlingInformasjon kan vere objektiv og sakleg, men også subjektiv og seljande.
MarknadsføringMarknadsføring handlar om å definere målgruppe og finne rett reklame, men òg om fysiske møte med kundane og dialog mellom kunde og kundeservice på nett.
Servicerolla og omdømmeI serviceyrke er framferda di viktig for omdømmet til bedrifta, sidan servicemedarbeidarar er bedrifta sitt ansikt mot verda.
Yrkesetikk og bedriftskultur Yrkesetikk, bedriftskultur og aktuelle lover og reglar er noko du som servicemedarbeidar må ta innover deg. Her får du gode tips til kva du bør tenkje på.
Kommunikasjon og kulturforståingNår vi er merksame på korleis kultur og kommunikasjon heng saman, blir det enklare å forstå kvarandre.
KonflikthandteringServicemedarbeidarar skal kunne vurdere konfliktrisikoen i ulike situasjonar og foreslå tiltak for å førebyggje og handtere konfliktrisiko.