YouTube-innlegg om mediepolitikk for framtida
Viss vi skal delta aktivt i samfunnet og den offentlege debatten, må vi bevare eit breitt og mangfaldig medietilbod, også i framtida. Mediepolitikken må leggje til rette for ytringsfridom og ein open og opplyst offentleg samtale i eit digitalt mediesamfunn.
Arbeidsoppdrag
Lag ein YouTube-video der du drøftar denne problemstillinga:
Demokratiet vårt er avhengig av ein mediepolitikk som legg til rette for mediemangfald, også i framtida. Korleis kan vi tilpasse mediepolitikken til mediebruken i framtida?
- Du vel sjølv målgruppe for produktet.
- Du kan bruke videoopptak av deg sjølv der du får fram ulike sider ved problemstillinga. Eller du kan velje å gjere opptak saman med andre og på den måten få fram ulike sider og argument.
- Vis til varierte kjelder og konkrete døme. Skap interesse!
- YouTube-innslaget skal ha ei varigheit på 5–7 minutt.
Framgangsmåte:
- Du kan anten jobbe individuelt med dette oppdraget, eller du kan samarbeide med éin eller to medelevar.
- Gjer research på temaet. Les vedlagde fagartiklar. Finn òg informasjon frå andre, sikre kjelder.
- Vel ei tydeleg vinkling.
- Medieproduktet skal vere opplysande og informativt, og problemstillinga skal gå som ein raud tråd gjennom heile innslaget.
- I medieproduktet må du vise til relevante kjelder. Kjelder kan til dømes vere videoklipp, skriftlege kjelder eller intervjuobjekt. Hugs å avklare rettar viss du skal bruke andre sine bilete eller videoopptak.
- Dramaturgi: Ver bevisst på oppbygginga av videoen. Ho skal vere tydeleg og formålstenleg. Hald på interessa til sjåaren. Bodskapen må kome klart fram.
- Teknikk: Ver bevisst på lydbruk, val av mikrofon, biletutsnitt og lysbruk.
- Avtal innlevering med lærar. Videoen skal vere klar til publisering på YouTube. Følg denne oppskrifta for å publisere ein video på YouTube.
Relatert innhald
Norsk mediepolitikk skal sikre mangfald i eit medielandskap med stadig sterkare konkurranse frå globale internettselskap.
I denne podkasten høyrer du ungdomspolitikarar snakke med programleiar om nyheitsmonopol, fake news og statskanalar.