Auditive mediumVed hjelp av lydar og oppbygging av lydmateriale kan du skape spennande lydprodukt som dreg lyttarar inn i lyduniverset ditt.
Historieforteljing og dramaturgiLær om korleis du kan utvikle forteljingar som engasjerer. Dramaturgi er oppbygging av ei forteljing. Kva skjer med forteljinga med nye, digitale medium?
HMS (helse, miljø og sikkerheit)Elevar, lærlingar og tilsette har rett til eit trygt fysisk og psykososialt arbeidsmiljø. Det kan ein oppnå ved å samarbeide om HMS.
Idéarbeid og kreativitetIdéarbeid og kreativitet er viktig når du skal skape produkt og uttrykk.
Interaktivitet og fortellingVed interaktivitet får du som brukar avgjere kva du skal sjå og kva som skjer. Lær meir om interaktivitet og interaktiv historieforteljing.
Kjelder og kjeldekritikkEi kjelde kan gi nyttig informasjon. Bruker du riktig kjelde, og kven står eigentleg bak denne informasjonen? Lær meir om kjelder og kjeldekritikk.
MediekommunikasjonLær om kommunikasjonsmodellar, retorikk, målgrupper, bruk av verkemiddel og kanalar for å lære å lage ein effektiv bodskap.
Medium, makt og samfunnMedia har makt. Det er ikkje berre profesjonelle som kan lage og dele medieinnhald. Kva gjør dette med korleis vi ser på oss sjølv, andre og samfunnet?
Regelverk og etisk refleksjonDu skal bruke og kjenne til bransjefaglege metodar, regelverk og utøve etisk refleksjon når du lagar eigne medieproduksjonar.
VideoproduksjonKunnskap om forarbeid, bilete, kamera, komposisjon, biletutsnitt, lyd, sjanger, klippeteknikk og redigering er viktig når du skal lage ein videoproduksjon.
Visuelle mediumDet er viktig med kunnskap om komposisjon, verkemiddel, fotografering, grafisk design og ulike medium når du jobbar med visuelle uttrykk.
Tverrfaglege prosjekt – Informasjonsteknologi og medieproduksjonÅ utvikle ein app, nettside eller ei interaktiv forteljing krev kunnskap frå mange displinar. Her finn du fleire ressursar på tvers av faga.
Verktøykasse IMVerktøykasse IM består av ei rekkje ressursar som er nyttige for deg som går på Informasjonsteknologi og medieproduksjon.