Hopp til innhald

Seriar

Podkast om kulturforståing og servicemedarbeidarar

Korleis skal du som servicemedarbeidar ta omsyn til kundar som har eit anna språk og ein annan kultur enn deg? Märit Torkelson (gründer og leiar av Vertskapet) og Ivar Haugstad (sosialantropolog og foredragshaldar) tek ein prat med programleiar Berit Boman om nettopp dette.
Mann med briller held eit ark med teksten "Serviceyrka". Fargerike smilefjes omringar hovudet til mannen.
Serviceyrka

Kulturforståing og servicemedarbeidarar

Kva betyr eigentleg omgrepa "kultur", "verdiar" og "haldningar"? Korleis skal du sjå og lese kunden når du høyrer, ser eller merkar at vedkommande har ein annan bakgrunn og kanskje andre verdiar, hald...

0:00
-0:00
CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 23.02.2022

Læringsressursar

Kommunikasjon og kulturforståing