Situasjonsanalyse av Louis Vuitton - Marknadsføring og leiing 1 - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Situasjonsanalyse av Louis Vuitton

I denne oppgåva skal du gjennomføre ein situasjonsanalyse av Louis Vuitton.

Oppgåve

Gjennomfør ein situasjonsanalyse av Louis Vuitton. Analyser interne styrkar og svakheiter og eksterne moglegheiter og truslar. Skriv eit samandrag av situasjonsanalysen.

Relatert innhald

Fagstoff
Situasjonsanalyse i praksis

Situasjonsanalysen, òg kalla SWOT-analysen, analyserer interne styrkar og svakheiter og eksterne moglegheiter og truslar.

Fagstoff
Merkeverdi og krafta i ei merkevare

Merkevarer blir knytte opp mot status, kjensler og historier. Chanel, Louis Vuitton og Gucci er døme på merkevarer med høg merkeverdi.

Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 05.04.2021