Ein kjøpsprosess eller kundereise
Jobb i par, og vel eit produkt de akkurat har kjøpt, eller noko de ønskjer å kjøpe. Vel eit produkt der alle fasane i kjøpsprosessen er aktuelle. Lag eit visuelt tankekart som illustrerer kjøpsprosessen når ein kjøper produktet de har valt. Identifiser kontaktpunkt ved dei ulike fasane i kjøpsprosessen.
Presenter tankekarta for kvarandre i klassa. Diskuter gjerne kva som er likt og ulikt mellom dei ulike tankekarta.
I denne oppgåva skal de ta utgangspunkt i kjøpsprosessen for produktet de valde i oppgåva ovanfor, og sjå nærare på kontaktpunkta i fasane "informasjonssøking" og "vurdering av alternativ".
Skriv dei ulike kontaktpunkta på kvar sin klistrelapp, og fest dei etter kvarandre på veggen.
Beskriv innhaldet i dei ulike kontaktpunkta på nye lappar, som de så fester under det aktuelle kontaktpunktet.
Ser de forbetringsmoglegheiter i nokon av kontaktpunkta?
Vel ut eitt kontaktpunkt de meiner bedrifta kan forbetre seg på.
Beskriv forbetringane de meiner bedrifta bør gjere, på ein lapp som blir fest på veggen.
Kanskje de vil gi nokre råd til bedrifta om korleis dei kan forbetre seg i det kontaktpunktet de har sett på? Skriv i så fall ei hyggjeleg tilbakemelding til bedrifta med forslaget dykkar.
Relatert innhald
Det er vanleg å gå gjennom ulike fasar i samband med eit kjøp. Dette kallar vi kjøpsprosess eller kundereise. Kva kjenneteiknar fasane i ein kjøpsprosess?