Å arbeide i oppvekstsektoren
Intervju ein fagarbeidar i barnehage eller SFO/skule. Jobb gjerne saman i par eller gruppe. Ved hjelp av intervjuet kan du/de finne ut
kva arbeidsoppgåver fagarbeidaren har
kva ansvar fagarbeidaren har
kva yrkesgrupper fagarbeidaren samarbeider med
kva utdanning som er nødvendig
korleis arbeidstida er
kva eigenskapar som er viktige i arbeidet
kva lovverk fagarbeidaren må følge
kva det vil seie å vere ein god rollemodell
korleis ein kan vere ein profesjonell fagarbeidar
kva er positivt med jobben
om det er nokre utfordringar med jobben
svar på andre spørsmål du/de lurer på
Lag ein presentasjon av det du/de har funne ut, og presenter for klassen.
Diskuter i grupper eller i klassen.
Kva er positivt med å jobbe i oppvekstsektoren?
Kva er utfordringane ved å jobbe i oppvekstsektoren?
Kvifor vil du jobbe i oppvekstsektoren, eller kvifor vil du ikkje gjere det?
Kva må du lære om for å kunne planlegge, legge til rette for og gjennomføre ulike pedagogiske tilbod for barn og ungdom, som skal stimulere til vekst og utvikling?
Eigen refleksjon.
Kva har du lært om det å jobbe i oppvekstsektoren?
Kva treng du å lære meir om for å kunne
legge til rette for leik
vareta omsorg og skape gode relasjonar mellom menneske
rettleie barn og unge til å ta ansvar for sitt eige liv
planlegge og gjennomføre aktivitetar
nytte forming, song, leik, musikk, litteratur og drama i det daglege arbeidet
vere ein god rollemodell for barn og unge
Relatert innhald
Å leike er gøy! Det er morosamt, spennande og utfordrande. Å leike er magisk! Det er derfor barna leiker. Å leike bidreg positivt til den psykiske helsa.
Å knytte relasjonar er grunnlaget for å kunne fungere sosialt. Derfor er det viktig at du utviklar gode relasjonsferdigheiter.