Prøv å formulere dine eigne tankar om klimaendringar før du startar arbeidet med fagstoffet.
Læringssti
Du er no inne i ein læringssti:
Kan ein 16-åring redde klimaet?
Skrive av Thomas Bedin, Inga Berntsen Rudi, Marion Federl, Sonja Nygaard Joki, Albertine Aaberge og Marthe Johanne Moe.
Sist oppdatert 17.08.2022
Skrive av Thomas Bedin, Inga Berntsen Rudi, Marion Federl, Sonja Nygaard Joki, Albertine Aaberge og Marthe Johanne Moe.
Sist oppdatert 17.08.2022
Oppgåve
Kan ein 16-åring redde klimaet?
Prøv å svare på spørsmålet i tittelen. Trur du svaret er ja eller nei?
Trur du at ein 16-åring kan redde klimaet?
Klassen deler seg opp etter kva for svar de vil gi:
- Dei som vil svare ja, går til eitt hjørne i klasserommet.
- Dei som vil svare nei, går til eit anna hjørne.
- Dei som ikkje veit, går til eit tredje hjørne.
- Dei som vil svare ja, går til eitt hjørne i klasserommet.
- I kvart hjørne: Grunngje for kvarandre kvifor de valde å svare høvesvis ja, nei og veit ikkje.
- Éin frå kvart hjørne legg fram argumenta frå gruppa si. Lar du deg overtyde av det dei andre gruppene seier, så byt hjørne.
- Dukka det opp spørsmål då de argumenterte? Skriv dei ned. Kanskje finn du svara når du jobbar vidare med tverrfaglege oppgåver om klima og klimadebatten.