Korleis skal du skrive portrettintervju?
Dette er ein del av ein læringssti. For å komme til starten, går du til artikkelen "Kven er dei andre, eigentleg?" .
Opne artikkelen "To døme på eit portrettintervju" og les døme 1: "Selin – sosial, elskar bøker og å prate."
I intervjuet er det både sitat frå Selin, altså noko Selin har sagt, og intervjuaren sine eigne setningar. Korleis ser vi kva som er sitat og kva som er setningane til intervjuaren?
Intervjuet viser både kva Selin liker og korleis ho er som person. Gi døme på korleis vi ser at ho er glad og sosial.
Kva meiner du overskrifta og underoverskriftene skal gjere i intervjuet?
Samanlikn svara dine med svara til ein annan i klassen.
Jobb i grupper:
Les intervjuet "Marko – guten som elskar musikk".
Diskuter kva personlegdom Marko har, og korleis portrettintervjuet viser denne personlegdommen.
Samanfatt med elevane i klassen:
Kva er det viktigaste målet med eit portrettintervju?
Kva er dei viktigaste skrivetipsa de har lært av å lese dei to portrettintervjua?
Gå vidare for å skrive portrettintervjuet ditt.