Oppgave
Varner og forbrukaråtferd
I denne oppgåva skal du, med utgangspunkt i Varners kjeder og konsept, jobbe med tema relaterte til forbrukaråtferd.
Du kan lese om Varners konsept på Varners nettside.
- Forklar, med eigne ord, kva som blir meint med forbrukaråtferd. Kva faktorar kan påverke forbrukaråtferd?
- Forklar kva som blir meint med motivasjon, og gjer greie for Maslows behovspyramide. Gjer greie for kva behov som kan gjere seg gjeldande ved kjøp av produkt frå kjedene i Varner. Bruk relevante fagomgrep.
- Forklar kva som blir meint med merkepersonlegdom. Vel ut minimum tre av konsepta til Varner, og reflekter over merkepersonlegdommen til dei ulike konsepta.
- Forklar omgrepet kjøpsroller, og gi døme frå eitt eller fleire av konsepta til Varner. Her må du gjerne bruke fantasien.
- Gjer greie for ein kjøpsprosess, ei kundereise, med utgangspunkt i eitt av konsepta til Varner. Her må du gjerne bruke fantasien.
- Bruk døme frå Varners konsept, eller finn på eit nytt konsept, og forklar kva som blir meint med adopsjonsprosessen og diffusjonsprosessen.
- Gjer deg kjend med kva som står om berekraft på Varners nettside.