Marknadsinformasjon, marknadsundersøkingar og digital dataanalyse - Marknadsføring og leiing 1 - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Marknadsinformasjon, marknadsundersøkingar og digital dataanalyse

Lytt til podkastepisoden, der Sindre Beyer, leiaren i kommunikasjonshuset TRY Råd, blir intervjua. Jobb med oppgåver om digital marknadsinformasjon, marknadsundersøkingar og digital dataanalyse.
Ung kvinne smiler og ser opp på snakkeboble med teksten "Marknadsføring og leiing". Ved sida av ho er det seks ulike ikon: ropert, lyspære, tannhjul, stigande graf, globus og mobiltelefon. Illustrasjon.
Marknadsføring og leiing

Marknadsinformasjon, marknadsundersøkingar og digital dataanalyse

Ein podkast om korleis ny teknologi kan hjelpe deg med å finne fram til akkurat rett målgruppe for å selje meir. Vi snakkar med Sindre Beyer som jobbar i Try-huset, eit av Noregs største kommunikasjo...

0:00
-0:00
Podkast: Både Og / CC BY-SA 4.0

Oppgåver til podkasten

  1. Sindre Beyer er leiar i TRY Råd, som er eit av dei største kommunikasjonshusa i Noreg. Kva slags marknadsundersøking seier Sindre Beyer at det kan vere aktuelt å bruke for å finne ut korleis unge tenkjer om noko?
  2. Kva er åtferdsdata?
  3. Korleis kan verksemder få tak i åtferdsdata?
  4. På kva måte har Amazon lykkast med å samle inn data og bruke dataa til å gi ei betre kundeoppleving?
  5. Kva døme nemner Sindre Beyer der bruk av data ikkje kom heilt heldig ut for Amazon?
  6. Kva ulemper kan det ha for oss forbrukarar at vi legg igjen så mange digitale spor, som igjen gjer at det blir samla inn så mykje data om oss?
  7. Kva fordelar kan det ha for verksemder at det er mogleg å samle inn enorme mengder data?
Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 19.02.2021