Serviceundersøking - Kultur og kommunikasjon (SR-SRL vg2) - NDLA

Hopp til innhald
Arbeidsoppdrag

Serviceundersøking

Du skal vere "mystery shopper" og besøkje to butikkar. Oppgåva di blir å beskrive og samanlikne dei tre formene for service: materiell service, systemservice og personleg service.

Oppgåve

  • Du skal skrive ein rapport om samhandlinga mellom kundar og salsmedarbeidarar i to butikkar.

  • Du kan innleie rapporten med å beskrive teorien om service og dei tre servicetypane: materiell service, systemservice og personleg service. Illustrer med bilete frå butikkane du er i, for å understreke det du skriv om i teksten. Du må alltid spørje beteninga i butikken om du får lov til å ta bilete av interiøret og eventuelt beteninga.

  • Rapporten skal beskrive og samanlikne dei tre formene for interaktiv marknadsføring i to butikkar.

  • Lag eit skjema med følgjande punkt: dårleg, middels og bra.

Materiell service, ytre faktorar

Korleis verkar butikken og personalet? Det første kunden legg merke til, er

  • om det er ryddig i butikken
  • om butikken er reingjort og vedlikehalden
  • klesdrakta til dei som jobbar der
  • kva skilt og plakatar som er i butikken
  • vareplasseringa

Systemservice, rutinar og system

Så kan du vurdere følgjande tre punkt:

  • vareutvalet (er det til dømes mykje som er utselt?)
  • ventetida for å bli ekspedert
  • bemanninga

Personleg service, "sanningas augneblink" og menneskekunnskap

Her kan du sjå på

  • korleis beteninga helsar på kunden
  • produktkunnskapen til beteninga
  • om beteninga lukkast med å forstå kunden sitt behov
  • kroppsspråket til beteninga
  • salsavslutninga

Relatert innhald

Fagstoff
Interaktiv marknadsføring

Kundekontakt, eller samhandling mellom deg som salsmedarbeidar og kunden, kallar vi interaktiv marknadsføring. Vi skal lære meir om det her.

Skrive av Caroline Eriksen Krilic.
Sist fagleg oppdatert 15.10.2021