Om faget kultur og kommunikasjon – for lærarenFaget kultur og kommunikasjon handlar om kultur, og korleis vi kommuniserer med kvarandre, kundar, kollegaer og gjester.
Faglege omgrep og studietipsHer finn du ei samling av faglege omgrep som er brukte i faget, og tips til korleis du kan gå fram for å lære deg omgrepa.
Nettverk og nettverkssamarbeidNettverk og nettverkssamarbeid er nyttig, både privat og i jobbsamanheng.
Kommunikasjon og kulturforståingNår vi er merksame på korleis kultur og kommunikasjon heng saman, blir det enklare å forstå kvarandre.
Kommunikasjon i ulike kanalarVi må velje kommunikasjonskanalar som når ut til den aktuelle målgruppa. Korleis vi kommuniserer, både munnleg og skriftleg, må òg tilpassast målgruppa.
VertskapsrollaI reiselivsnæringa kallar vi kundane våre for gjester, og når vi som reiselivsmedarbeidarar får gjester, tek vi rolla som vertskap for desse.
Servicerolla og omdømmeI serviceyrke er framferda di viktig for omdømmet til bedrifta, sidan servicemedarbeidarar er bedrifta sitt ansikt mot verda.
KundeoppfølgingGod kundeoppfølging er viktig for bedrifter som ønskjer fornøgde og lojale kundar.
BeredskapsplanEin beredskapsplan er ei førebuing på krisesituasjonar med potensielt alvorlege konsekvensar.
Konflikt- og naudsituasjonarDet er viktig å ha kunnskap om korleis konflikt- og naudsituasjonar kan handterast på best mogleg måte, både for oss sjølv og dei involverte.
FørstehjelpFørstehjelp er tiltaka du skal utføre når du oppdagar uhell, sjukdom eller skade.
Yrkesetikk og bedriftskultur Yrkesetikk, bedriftskultur og aktuelle lover og reglar er noko du som servicemedarbeidar må ta innover deg. Her får du gode tips til kva du bør tenkje på.
Korleis skape opplevingar i norsk og samisk kultur?Kultur og natur er kjernen i det norske reiselivsproduktet. Aktivitetar og opplevingar blir lagde til rette med utgangspunkt i kultur- og naturelement.