Influensarar og marknadskommunikasjon - Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1 - Ressurssamling - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Influensarar og marknadskommunikasjon

Mange bedrifter bruker influensarar for å promotere produkta sine. I denne oppgåva skal du vurdere og diskutere influensarrolla.

Oppgåver:

  1. Forklar med eigne ord kva ein influensar er.
  2. Vurder kvifor du trur at så mange av oss blir påverka av influensarar.
  3. Forklar med eigne ord kva som blir meint med influensarmarknadsføring.
  4. Kvifor trur du at mange bedrifter vel å nytte influensarar i marknadskommunikasjonen sin?
  5. Det finst fleire verksemder som legg til rette for samarbeid mellom annonsørar og influensarar. Sjå om du kan finne døme på slike verksemder, og sei noko om korleis dei arbeider.
  6. Diskuter følgjande påstand med ein eller fleire medelevar: «Det er viktig for meg berre å følgje influensarar som viser klart og tydeleg om innlegg er kjøpte og betalte.»

Relatert innhald

Fagstoff
Influensarmarknadsføring

Mange av oss blir påverka av influensarar. Men kva kjenneteiknar influensermarknadsføring, og korleis jobbar influensarbransjen for å påverke oss?

Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 10.01.2021