Hopp til innhald
Lyd

Service og CRM, episode 1 – viktigheita av god service

Mann med briller held eit ark med teksten "Serviceyrka". Fargerike smilefjes omringar hovudet til mannen.
Serviceyrka

Service og CRM, episode 1 – viktigheita av god service

Kva er god service? Kva slags service kjem kundar til å spørje etter i marknaden i framtida? Korleis kan ei bedrift bruke CRM for å stikke seg fram i eit konkurransedrive felt? Dette er noko av det du...

0:00
-0:00
Podkast: Både Og / CC BY-SA 4.0
  • Reglar for bruk av podkasten "Service og CRM, episode 1 – viktigheita av god service"

    Denne podkasten har lisensen CC BY-SA 4.0. Denne lisensen gir deg rett til å dele og bruke dette innhaldet på visse vilkår:

    • Du må alltid oppgi kven som har laga innhaldet.
    • Du kan berre dele innhaldet med same lisens som det opphavlege innhaldet.
    Last ned
    • Tittel: Service og CRM, episode 1 – viktigheita av god service

    • Rettshavar: Både Og

    • Tilarbeidar: Elisabeth Thoresen Olseng, Korrektur Totaltekst

  • Reglar for bruk av biletet "Podkastserie: Serviceyrkene (nn)"

    Dette biletet har Avgrensa bruksrett. Det er berre den som har laga innhaldet som kan endre, publisera og gje andre rett til å bruke innhaldet.

    • Det er berre den som har laga innhaldet som kan endre, publisera og gje andre rett til å bruke innhaldet.