Egenvurdering
Egenevaluering digital markedsføring
Reflekter over ditt eget arbeid. Hva har du lært?
- Hvilken kunnskap hadde du om temaet på forhånd?
- Beskriv hvordan du har arbeidet med digital markedsføring.
- Reflekter rundt din egen kompetanse etter å ha jobbet med læringsstien.
- Hva vet du nå om digital markedsføring?
- Når ble digitale verktøy tatt i bruk i markedsføring?
- Hvordan fungerer Google Analytics som et måleverktøy?
- Hvilke suksesskriterier for digital markedsføring er du blitt kjent med?
- Hva lærte du av å gjennomføre fasene i opprettelsen av en annonse i Google Ads?
- Hva lærte du av å opprette en annonse på Facebook?
- Hvilket forhold har du selv til annonser som dukker opp på Facebook?
- Hvilke vurderinger tenker du bedrifter bør gjøre når det gjelder bruk av remarketing?
- Hvordan kan du øke din kompetanse ytterligere om temaet du har jobbet med?
- Kan du bruke den nye kompetansen din i andre fag?