Podkast om markedsinformasjon, digital dataanalyse og målgruppevalg - Markedsføring og ledelse 1 - NDLA

Hopp til innhold
Serier

Podkast om markedsinformasjon, digital dataanalyse og målgruppevalg

Hvordan kan ny teknologi hjelpe oss med å finne fram til rett målgruppe? I denne podkastepisoden intervjues Sindre Beyer, som er leder i kommunikasjonshuset TRY Råd. Sindre hjelper blant annet store og små selskaper med hvordan de skal nå ut til publikum, og hva de skal si.
Ung kvinne smiler og ser opp på snakkeboble med teksten "Markedsføring og ledelse". Ved siden av henne er det seks ulike ikoner: ropert, lyspære, tannhjul, stigende graf, globus og mobiltelefon. Illustrasjon.
Markedsføring og ledelse

Markedsinformasjon, markedsundersøkelser og digital dataanalyse

En podkast om hvordan ny teknologi kan hjelpe deg med å finne fram til akkurat rett målgruppe for å selge mer. Vi snakker med Sindre Beyer som jobber i Try-huset, et av Norges største kommunikasjonsh...

0:00
-0:00
Podkast: Både Og / CC BY-SA 4.0
Skrevet av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist faglig oppdatert 22.11.2021