Hopp til innhold

Siden har flyttet, men du kan finne den her:

  • NABC-metoden

    SubjectMaterialFagstoff
    Fagstoff
    Fagartikkel

    NABC-metoden er en metode for vurdering av ideer som setter brukernes behov i sentrum.

    Fisker har fått hai på kroken. Illustrasjonsfoto.
    Åpne i fag:
    • Mediesamfunnet og medieuttrykk Vg1 - Medieuttrykk 1ChevronRightKreativitet og idéutvikling
    • Markedsføring og ledelse 1 - 2021 - ML1ChevronRightForretningsideer og mål
    • Mediesamfunnet og medieuttrykk Vg1 - Medieuttrykk 2ChevronRightKreativitet og idéutviklingChevronRightTeknikker for idéutvikling
    • Verktøykassa - For elevChevronRightIdéutvikling og kreative metoder
    • Håndverk, design og produktutvikling Vg1ChevronRightDesignChevronRightKreativitet og idéutvikling
    • Frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesign Vg1ChevronRightDesign ChevronRightKreativitet og idéutvikling
    • Mediesamfunnet og medieuttrykk Vg1 - Medieuttrykk 1ChevronRightKreativitet og idéutviklingChevronRightTeknikker for idéutvikling
    • Salg og reiseliv Vg2 - 2021 - Innovasjon og markedsføringChevronRightBærekraftig innovasjon
    • Medieuttrykk og mediesamfunnet Vg2 og Vg3 - Vg3ChevronRightIdéskaping og mediedesignChevronRightIdéutvikling