Hopp til innhold

Siden har flyttet, men du kan finne den her:

  • NRK programserie: Norsk reklame i 100 år

    SharedResourceDelte ressurser
    Kildemateriale
    Historisk materiale

    Programserien Markedsføringens mystikk handler om hvordan reklame har irritert oss, lurt oss, underholdt oss, og engasjert oss i 100 år.

    Reklame for Tidemann karvet bladtobakk fra 1920 -åra. To eldre menn med hatt og pipe. Foto.
    Åpne i fag:
    • Medie- og informasjonskunnskap 1ChevronRightMediepolitikk og medieutviklingChevronRightMediehistoriske tidslinjer (fordypning)
    • UTGÅTT - Medie- og informasjonskunnskap 1 (LK06)ChevronRightMediehistorieChevronRightNorsk mediehistorie
    • Mediesamfunnet 2ChevronRightMedieutviklingChevronRightMediehistoriske tidslinjer (fordypning)
    • Medieuttrykk 3 og mediesamfunnet 3 (LK06)ChevronRightMediene i samfunnetChevronRightMediehistorie