Njuike sisdollui
Jietna

Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

Mann med briller holder et ark med teksten "Serviceyrkene". Fargerike smilefjes omringer hodet til mannen.
Serviceyrkene

Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

Hva er god service? Hva slags service kommer kunder til å etterspørre i framtidas marked? Hvordan kan en bedrift bruke CRM for å stikke seg fram i et konkurransedrevet felt? Dette er noe av det du får...

0:00
-0:00
Podkast: Både Og / CC BY-SA 4.0
  • Njuolggadusat podkásta geavaheapmái "Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service "

    Dán podkasttas lea liseansa CC BY-SA 4.0. Denne lisensen gir deg rett til å dele og bruke dette innholdet på visse vilkår:

    • Du må alltid oppgi hvem som har laget innholdet.
    • Du kan bare dele innholdet med samme lisens som det opprinnelige innholdet.
    Viečča
    • Tihttel: Service og CRM, episode 1 – viktigheten av god service

    • Vuoigatvuođalaš: Både Og

    • Gieđahalli: Elisabeth Thoresen Olseng, Korrektuvra Totaltekst