Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Å finne «bølgjelengda» til brukaren

Ein profesjonell serviceytar skal kunne snakke med alle menneske. Korleis kan vi finne «bølgjelengda» til kvar enkelt brukar, og kva er god kommunikasjon?
Kollegaer med berbar datamaskin. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Rollespel

Gå saman to og to. Den eine tek rolla som brukarstøtte, og den andre tek rolla som brukar.

Del 1: Førebuing

Skriv nokre stikkord om rolla du skal spele (til dømes alder, kjønn, utdanning, heimstad og livssituasjon).

Del 2: Gjennomføring

Set i gang rollespelet. Byt på rollene som brukarstøtte og brukar.

Etter rollespelet

Skodespelarane fortel korleis dei opplevde situasjonen. Var kommunikasjonen god? Dei andre elevane kommenterer rollespelet.

Relatert innhald

CC BY-SASkrive av Kjell Rosland.
Sist fagleg oppdatert 22.04.2021

Læringsressursar

Møtet med brukaren