Bruk kjelder, teoriar og modellarI dette emnet skal vi sjå på korleis du som elev kan bruke kjelder, teoriar og modellar i arbeidet med faglege spørsmål, emne og problemstillingar.
Kreativitetsprosessar og forretningsidéarI dette emnet skal vi utforske ulike kreativitetsprosessar og sjå på korleis vi kan utvikle forretningsidéar.
InnovasjonsprosessarI dette emnet skal vi utforske og bruke ulike innovasjonsprosessar ved etablering av verksemder.
Forretningsmodellar og berekraftig utviklingI dette emnet skal vi sjå på korleis vi kan utvikle forretningsmodellar og vurdere kor berekraftige dei er.
Nettverk og nettverkssamarbeidNettverk og nettverkssamarbeid er nyttig, både privat og i jobbsamanheng.
Marknader, kjøpsåtferd og segmenteringFor å kunne ta gode avgjerder som bedrift treng vi oppdatert informasjon om marknaden vår, om kven som kanskje vil kjøpe produkta våre.
Situasjonsanalyse
Ein situasjonsanalyse er ein analyse av nosituasjonen til ei verksemd.
KonkurransemidlarKonkurransemidlar er strategiske verkemiddel som verksemder bruker for å posisjonere seg i marknaden.
Selskapsformer og etablering av bedriftKva selskapsform bør vi velje viss vi skal etablere ei bedrift?
Leiing, samhandling og teamI dette emnet skal vi sjå på kva som kjenneteiknar ein god leiar i etableringsfasen, og korleis leiaren samhandlar med medarbeidarane sine.
ØkonomiEmnet tek for seg prissetjing, budsjett, kapitalbehov, finansieringsmoglegheiter, rekneskap, nøkkeltal og lønnsemd for ei ny verksemd.
Entreprenøriell kompetanseI dette emnet skal vi reflektere over kva entreprenøriell kompetanse er, og vurdere kva betydning denne kompetansen har for utvikling av verksemder.
Drive ungdomsbedrift
Alle elevar i vidaregåande skule kan starte ei ungdomsbedrift i samarbeid med ein lærar.