Lag nyheitsinnslag for radio - Konseptutvikling og kommunikasjon (IM-MED vg2) - Ressurssamling - NDLA

Hopp til innhald
Oppgave

Lag nyheitsinnslag for radio

Bruk det du har lært om APUS-modellen når du skal gjere om ein kortfilm til eit nyheitsinnslag.

1. Sjå Oslo Traffic

I kortfilmen Oslo Traffic (2016) gjer to kvinner eit drap ved eit uhell. Sjå dei fem fyrste minuttene av filmen.

2. Oppdraget

De jobbar som reporterar i NRK P3nyheter. På morgonmøtet får de vite at ein mann er funnen drepen i Oslo i natt. De skal lage ei nyheitssak om hendinga. Politiet har få spor å gå etter og vil ugjerne avsløre identiteten til mannen.

Bruk hendingane i kortfilmen Oslo Traffic som utgangspunkt for å byggje opp eit radioinnslag etter APUS-modellen.

Ta i bruk det de har lært om dramaturgi i nyheitsinnslag, og skap gjerne eigne intervjuobjekt.

Innslaget bør vare mellom 30–60 sekund.


3. Produksjonsprosessen

Planlegg dramaturgien godt før de speler inn innslaget.
Tenk gjennom:

  • Korleis vekkjer vi lyttarane (anslaget)?
  • Kven skal vi intervjue (presentasjonen)?
  • Kven kan fortelje oss meir om korleis og kvifor dette har skjedd (utdjupinga)?
  • Korleis får vi til å runde av innslaget på ein god måte?

4. Lytt saman

Spel av nyheitsinnslaga for kvarandre når de er ferdige. Lytt til innslaga til kvarandre.

5. Kvarandrevurdering

Vurder til slutt kvarandre. Bruk gjerne tabellen under.

Vurderingsskjema

Vurderingskriterium

i liten grad

i nokon grad

i stor grad

Anslaget er tydeleg og vekkjer interesse.

Presentasjonen gjer oss betre kjende med kven, kva, kvar.

Utdjupinga forsøkjer å gi oss fleire svar.

Slutten rundar av innslaget klart og effektivt.

Skrive av Maren Aftret-Sandal. Rettshavar: Norgesfilm AS
Sist fagleg oppdatert 17.10.2019