Oppgåve
Journalistikk eller tekstreklame
Reglar som regulerer skiljet mellom redaksjonelt stoff og innhaldsmarknadsføring, reklame og sponsing, har Norsk presseforbund formulert i Ver Varsam-plakaten. I denne oppgåva skal du vurdere eventuelle overtramp.
Journalistikk er avhengig av tillit. Publikum skal vere trygge på at det redaksjonelle stoffet spring ut av ei sjølvstendig og uavhengig journalistisk vurdering, og at innhald og presentasjon er utan bindingar til utanforståande interesser.
Kva seier Ver Varsam-plakaten 2.6, 2.7 og 2.8 om tilhøvet mellom redaksjonelt stoff, innhaldsmarknadsføring og reklame/sponsing?
Gi ei vurdering av denne nettsida frå nettavisen.no:
Hjernen svekkes tidligere enn antatt
- Er dette ein redaksjonell artikkel, eller er det innhaldsmarknadsføring eller tekstreklame? Grunngi svaret ditt med døme.
- I kva grad meiner du at denne artikkelen er i strid med paragrafane i Ver Varsam-plakaten?
Gå inn på følgjande nettstader og vurder i kva grad det er eit tydeleg skilje mellom redaksjonelt stoff og ulike tenester:
Relatert innhald
Fagstoff
Innhaldsmarknadsføring og nye redaksjonelle produktAvisene treng inntekter. Derfor blir lansert stadig nye produkt i grenselandet mellom redaksjonell tekst og reklame.