PåPåler AS – målgruppe- og situasjonsanalyse
PåPåler AS er snart klare til å lansere det nye reiselivskonseptet sitt med pålehytter i ei elv nær dykk. Hyttene er opne for gjestar frå mai til oktober. For å kome til hyttene må gjestane bruke kano eller kajakk. Hyttene er ikkje knytte til bilveg. Hyttene har enkel standard, men likevel eit lekkert design. Det er naturopplevinga som står i fokus.
Gründerane er byggutdanna og har ikkje så mykje kunnskap om sal og marknadsføring. Dei tenkjer i første omgang å teste konseptet i den norske marknaden og så lansere det i Europa. Men dei er ikkje heilt sikre på kven som er i målgruppa, og heller ikkje korleis dei skal nå ut til dei ulike segmenta med konseptet sitt.
Dei har eit mål om å oppnå 80 prosent belegg den første sesongen.
PåPåler har bede dykk om hjelp til å finne målgrupper, å segmentere marknaden og å lage ein situasjonsanalyse.
Oppgåve 1
De har takka ja til oppdraget med å lage ein marknadsplan og har bestemt dykk for å jobbe i grupper på tre. De må lage eigne føresetnader der de treng det.
Del 1: Lag ein situasjonanalyse
Del 2: Finn målgruppa og segmenter marknaden
Relatert innhald
Ein marknadsplan er eit dokument der bedrifta planlegg dei komande marknadsaktivitetane sine.