ForbrukaråtferdForbrukaråtferd dreier seg om forbrukarane sine tankar og handlingar når dei søkjer, vurderer, kjøper og bruker produkt.
MarknadsundersøkingMarknadsundersøkingar er eit viktig verktøy som bedrifter må bruke jamleg for å sikre innsikt og leveransar i ein marknad som er i rask endring.
MarknadsføringsstrategiEin marknadsføringsstrategi er ein plan for korleis du, som bedrift, skal nå marknadsmåla dine.
MarknadsplanEin marknadsplan er ei konkret skildring av kva marknadsaktivitetar bedrifta planlegg for ein gitt periode.
MarknadsføringskampanjeEin marknadsføringskampanje består av ei rekkje aktivitetar for å auke salet av eit produkt eller auke kjennskapen til ei bedrift.
Digital marknadsføringMarknadsføring i digitale kanalar. Kva er bodskapen din, og korleis skal han nå fram til målgruppa?
KundereisaKundereisa er eit omgrep som omfattar alt forbrukarar gjer før, under og etter eit kjøp.
SalKva som er ein god salsprosess, kjem an på både produktet og målgruppa. Som seljar er det alltid viktig å etablere ein god kunderelasjon.
Regelverk for marknadsføring og salForbrukarlover er dei viktigaste lovene som gjeld når ei bedrift skal marknadsføre og selje produkta sine til privatpersonar.