Wortschatz: Eigenschaften und Gefühle
Finde Antonyme.
Diese Adjektive schreibt man gleich oder fast gleich auf Deutsch.
Kennst du diese Adjektive?
Ein Buchstabenspiel! Eigenschaften raten.
Gå i grupper på 3–4 deltakarar.
Kvar deltakar vel seg eitt av adjektiva frå øving 1–3 og lagar ei rad med strekar på ein lapp, éin strek for kvar bokstav i ordet.
Elev A viser lappen sin. Dei andre på gruppa foreslår etter tur bokstavar og prøver å finne fram til ordet.
Viss den foreslåtte bokstaven finst i ordet, skriv elev A bokstaven på alle dei riktige stadene.
Viss bokstaven ikkje finst i ordet, teiknar elev A eitt av elementa i Hangman-teikninga.
Dersom ein elev på gruppa finn ordet før teikninga er ferdig, får han/ho eit poeng.
Men dersom ingen på gruppa gjettar ordet før teikninga er ferdigstilt, får elev A eit poeng.
Så viser nestemann på gruppa lappen sin, og dei andre gjettar.
Den eleven som har flest poeng til slutt, vinn spelet.
Hat die Klasse eine eigene Liste über Gefühle erstellt? Dann übe diese Wörter. Oder lerne die nützlichen Adjektive in dieser Übung:
Üb noch mehr nützliche Adjektive!
Ein Ratespiel
Del dykk opp i to eller fire grupper, avhengig av kor mange elevar det er i klassen. To og to grupper speler saman.
Kvar gruppe skriv ned ti ulike kjensler på små lappar, ei kjensle per lapp. Skriv ordet på både tysk og norsk. Brett lappane.
Ein elev frå gruppe A trekker ein lapp frå gruppe B.
Ein elev frå gruppe B startar stoppeklokka, og eleven som har trekt lappen, byrjar å mime kjensla som står på lappen.
Dei andre elevane i gruppe A gjettar no på tysk: "Du bist ...!" Eller: "Bist du ...?"
Klarer gruppa å gjette rett innan 40 sekund og seie ordet på tysk, får gruppa lappen og dermed eit poeng.
Deretter er det ein elev frå gruppe B som trekker ein av lappane til gruppe A og mimar for gruppa si.
Leiken held fram til lappane er brukte opp. Kva gruppe klarer å få flest poeng?