Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Wortschatz: Eigenschaften und Gefühle

Übe Adjektive, die bei der Arbeit mit dem Film Systemsprenger nützlich sind.
Ei jente i strikka ullgenser held ein bamse mens ho leiker i eit slengtau. Utsnitt frå filmen Systemsprengeren.

1: Eigenschaften

Finde .

2 Eigenschaften

Diese Adjektive schreibt man oder gleich auf Deutsch.

3 Eigenschaften

Kennst du diese Adjektive?

4 Galgenmännchen (Hangman)

Ein Buchstabenspiel! Eigenschaften .

  • Gå i grupper på 3–4 deltakarar.

  • Kvar deltakar vel seg eitt av adjektiva frå øving 1–3 og lagar ei rad med strekar på ein lapp, éin strek for kvar bokstav i ordet.

  • Elev A viser lappen sin. Dei andre på gruppa foreslår etter tur bokstavar og prøver å finne fram til ordet.

  • Viss den foreslåtte bokstaven finst i ordet, skriv elev A bokstaven på alle dei riktige stadene.

  • Viss bokstaven ikkje finst i ordet, teiknar elev A eitt av elementa i Hangman-teikninga.

  • Dersom ein elev på gruppa finn ordet før teikninga er ferdig, får han/ho eit poeng.

  • Men dersom ingen på gruppa gjettar ordet før teikninga er ferdigstilt, får elev A eit poeng.

  • Så viser nestemann på gruppa lappen sin, og dei andre gjettar.

  • Den eleven som har flest poeng til slutt, vinn spelet.

5 Gefühle

Hat die Klasse eine eigene Liste über Gefühle ? Dann übe diese Wörter. Oder lerne die nützlichen Adjektive in dieser Übung:

6 Gefühle

Üb noch mehr nützliche Adjektive!

7 Gefühle mimen

Ein

  • Del dykk opp i to eller fire grupper, avhengig av kor mange elevar det er i klassen. To og to grupper speler saman.

  • Kvar gruppe skriv ned ti ulike kjensler på små lappar, ei kjensle per lapp. Skriv ordet på både tysk og norsk. Brett lappane.

  • Ein elev frå gruppe A trekker ein lapp frå gruppe B.

  • Ein elev frå gruppe B startar stoppeklokka, og eleven som har trekt lappen, byrjar å mime kjensla som står på lappen.

  • Dei andre elevane i gruppe A gjettar no på tysk: "Du bist ...!" Eller: "Bist du ...?"

  • Klarer gruppa å gjette rett innan 40 sekund og seie ordet på tysk, får gruppa lappen og dermed eit poeng.

  • Deretter er det ein elev frå gruppe B som trekker ein av lappane til gruppe A og mimar for gruppa si.

  • Leiken held fram til lappane er brukte opp. Kva gruppe klarer å få flest poeng?

CC BY-SASkrive av Anna Maria Holvik og Marion Federl.
Sist fagleg oppdatert 29.03.2021

Læringsressursar

Systemsprenger