Hopp til innhald
Filmklipp

Tiltak for å fremje sal, meirsal og gjensal

Ulike tiltak i salskanalane kan bidra til å fremje sal, meirsal og gjensal. For både fysiske og digitale butikkar er salsmiljøet ein viktig faktor. I filmen forklarer Nina Vogt, høgskulelektor ved Handelshøyskolen BI, relevante marknadsføringsprinsipp.
Video: Epidemic Sound, Cylinder Productions AS / CC BY 4.0

Tenk over

Tenk på nokre av dei siste tinga du kjøpte i ein fysisk butikk.

  • Korleis var vareplasseringa?

  • Påverka vareplasseringa kjøpsvala dine?

Er det overraskande at mjølkesjokoladesalet går opp med 60 prosent dersom sjokoladen blir plassert vertikalt i staden for horisontalt?

Korleis er sjokoladen plassert i daglegvarebutikken du pleier å handle i?

Korleis er butikkuttrykket, eller det indre og ytre salsmiljøet, i favorittbutikken din?