Bruk teori og analyser kommunikasjonsprosess
Del A
Sjå Coca Colas reklamefilm "Holidays Are Coming" på YouTube.
Del B
Svar på desse spørsmåla:
Forklar kommunikasjonsprosessen i reklamen. Korleis blir bodskapen overført frå avsendar til mottakar?
Bruk prosessmodellen for å beskrive kommunikasjonsprosessen meir inngåande, med innkoding, avkoding og problem med støy som kan oppstå.
Korleis fungerer prosessmodellen som hjelpemiddel når du skal beskrive denne kommunikasjonsprosessen?
Vurder kommunikasjonen ved hjelp av interaksjonsteori. Korleis påverkar sosiale faktorar og kultur korleis vi tolkar medieinnhald? Korleis er samspelet mellom bodskap, avsendar, mottakar og samfunn/kultur i denne reklamefilmen?
Vurder korleis interaksjonsteori fungerer som hjelpemiddel i dette tolkingsarbeidet.
Ta for deg avsendaren Coca Cola, og svar på desse spørsmåla:
Kva er Coca Colas formål med reklamefilmen?
Korleis er fokuset på avsendaren i kommunikasjonen? Er avsendaren tydeleg eller skjult? Kva effekt gir det?
Korleis har avsendaren koda bodskapen? Kva verkemiddel, teikn og uttrykksmåtar nyttar avsendaren for å formidle bodskapen i reklamen?
Del A
Ta for deg eit sjølvvalt reklameprodukt. Det kan vere ein reklamefilm, ein lydreklame eller ein reklameplakat.
Gjer ein kommunikasjonsanalyse med vekt på avsendaren og mottakaren i kommunikasjonsprosessen.
Nytt relevante teoriar og kommunikasjonsmodellar som hjelpemiddel i analysearbeidet.
Presenter analysen i form av ei skriftleg framstilling eller som ein digital presentasjon.
Del B
Refleksjon: Korleis synest du utvalde teoriar og kommunikasjonsmodellar fungerer som hjelpemiddel i dette analysearbeidet?
Relatert innhald
Lær om lineære kommunikasjonsmodellar og interaksjonsmodellar.
Stuart Hall introduserte kommunikasjonsmodellen "koding–avkoding". Bodskapen må kodast av avsendaren og tolkast av mottakaren for å gi meining.