Ta utgangspunkt i ein ny forretningsidé, og gjennomfør ei marknadsundersøking. Marknadsundersøkinga skal ha som mål å finne ut om det finst ein marknad for forretningsideen, om ideen løyser eit verkeleg problem, og om nokon er villige til å betale for å få det løyst.
Skildring av oppdrag
Oppgåve 1: utvikl ein forretningsidé
Jobb i grupper med å utvikle forretningsidear, og vel ut ein idé som de ved hjelp av ei marknadsundersøking vil finne ut av om det er behov for.
Det finst ulike øvingar som kan vere til hjelp for å kome på idear og få i gang prosessar for idéutvikling. Her er nokre døme på slike øvingar:
Relatert innhald
Oppgåve 2: gjennomfør ei marknadsundersøking
Utarbeid og gjennomfør ei marknadsundersøking. Følg fasane i ein tradisjonell undersøkingsprosess, og ta medvitne val i arbeidet med å utforme spørsmål til undersøkinga, samle inn data, analysere data og rapportere funn. Lykke til!
Relatert innhald
CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 24.02.2021