Sneakers har gått frå å vere ein subkultur til å bli allemannseige. Filmen Sneakerheadz viser korleis mote- og reklamebransjen henta inspirasjon frå hiphop- og skatekulturen for å nå ut til målgruppa med skoa dei sel. No skal du få jobbe med oppgåver til filmen.
Oppgåver
Forslag til arbeid med oppgåva
Jobb gjerne i par eller i grupper.
Presenter svara på oppgåvene for klassen.
Kva gjer at nokon kan risikere mykje for å få tak i det rette paret med sneakers, trur de?
Beskriv kva som er typisk for marknadsføringa av sneakers, slik ho blir skildra i filmen. Er dette i samsvar med kva de opplever som typisk for marknadsføringa av sneakers i dag?
Bruk døme frå filmen, og reflekter over korleis kulturelle, sosiale, personlege og psykologiske faktorar påverkar forbrukaråtferd.
Kva trur de kjem til å kjenneteikne framtidas sneakers i 2050? Kanskje sko i framtida inneheld avansert teknologi? Diskuter gjerne fleire løysingar og lag skisser for å illustrere framtidas sneakers.
Relatert innhald
CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng og Albertine Aaberge.
Sist fagleg oppdatert 16.03.2021