Hopp til innhald

Fagstoff

Å planleggje og utvikle innhald i marknadskommunikasjon

Korleis jobbar ein med å planleggje og utvikle innhald i marknadskommunikasjon?
Kvinner og menn i ulike aldre bruker ulike medier. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

I filmen nedanfor får vi eit innblikk i korleis mediebyrået Starcom jobbar med å planleggje og utvikle innhald i marknadskommunikasjon. I filmen ser vi døme frå arbeid med marknadsføringskampanjar utarbeidde for Høyskolen Kristiania og Burger King.

I filmen nedanfor kan du sjå korleis eit reklamebyrå jobbar med eit oppdrag for næringsmiddelprodusenten Lerøy, som vil ha utarbeidd ein reklame for det nye laksepålegget sitt.

CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 02.11.2021

Læringsressursar

Utvikle marknadskommunikasjon