Lag eit visuelt konsept
Før de set i gang, må de bestemme kva slags konsept de skal designe for. Her er nokre forslag, men de kan også finne på eigne konsept:
ein hardrock-festival
ein nyoppussa symjehall som treng nytt image
eit sjekkeprogram på TV
ein nyetablert gullsmed
ein campingplass
eit dataspel
Konseptet skal til slutt presenterast for klassen.
Til inspirasjon
Under kan du sjå døme på elevarbeid frå Gjøvik vidaregåande skule, der elevane har laga bakgrunnar til spel for å visualisere ulike spelekonsept. Elevane let seg inspirere av ulike stilar og trendar i illustrasjonsarbeidet.
Beskriv idéen bak konseptet
Forklar tanken bak konseptet. Har det eit tema? Kva heiter konseptet? Finn gjerne fire adjektiv som beskriv stemninga og stilen.
Definer målgruppa
Bruk personas og segmentering.
Jobb med idéar og utprøving
Bruk gjerne fleire metodar for å generere flest mogleg idéar til det visuelle konseptet. Til dømes:
idémyldring
moodboard
skisser, for hand og digitalt
research og inspirasjon
fargepalettar
typografisk utprøving
prototyping og testing
snakke med målgruppa om kva dei liker og ønsker
Hugs å ta vare på og dokument arbeidet de gjer i idéfasen.
Design ein logo
Det kan kanskje vere lurt å repetere kva som kjenneteiknar ein god logo?
Lag designreglar i form av ein mini-designmanual
Bestem og gi døme på reglar for bruk av logo, fargar og fontar og bruk av bilete, illustrasjonar og ikon.
Produser digitale skisser til minst tre produkt som skal vere ein del av det visuelle konseptet
Det kan vere brevark og konvoluttar, ein annonse i sosiale medium, ein reklameplakat, ein reklame- eller informasjonsfilm, eit tilgangsband til å ha rundt handleddet, ein app, ei T-skjorte, ein berepose, eit skilt, infografikk, klede til tilsette, brosjyrar, flaskeetikettar, kulepennar eller noko anna som trengst til konseptet dykkar.
Presenter konseptet dykkar for klassen
Få tilbakemeldingar.
Forbetre og ferdigstill
Bruk tilbakemeldingane de fekk etter konseptpresentasjonen og gjer produkta ferdig i eigna programvare.
Lever det ferdige visuelle konseptet
De skal levere
ei beskriving av konseptet dykkar
ei beskriving av målgruppa
logo
designmanual
minst tre ferdige produkt som skal brukast i konseptet
ei eigenvurdering av arbeidsprosessen og det ferdige resultatet