Hopp til innhald

Eigenvurdering

Eigenvurdering i emnet retorisk mediekommunikasjon

Kva kan du om retorikk, argumentasjon og bruk av retoriske appellformer i reklame og journalistikk?
Fire personar skrik i megafonar mot ein mann som ser forvirra ut. Foto/teikning.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Læringsmål

Når du har jobba med dette emnet, bør du

  • forstå kvifor retorikk er ein viktig del av all kommunikasjon

  • kunne argumentere for eit standpunkt på ein overbevisande måte og forstå kva ein siktar til med retorisk medborgarskap

  • kjenne til nokre retoriske appellformer og kunne beskrive korleis desse blir brukte i ulike kommunikasjonssituasjonar

  • kunne reflektere over korleis ord og visuelle uttrykk blir brukte retorisk i reklame og journalistikk, og kunne nytte denne kunnskapen i eigne medieforteljingar

Viktige omgrep i emnet retorisk mediekommunikasjon

Her er ei oversikt over nokre viktige omgrep som du bør kunne:

CC BY-SASkrive av Ragna Marie Tørdal.
Sist fagleg oppdatert 02.11.2022

Læringsressursar

Retorisk mediekommunikasjon