Eigenvurdering i emnet retorisk mediekommunikasjon - Medie- og informasjonskunnskap 1 - NDLA

Hopp til innhald
Egenvurdering

Eigenvurdering i emnet retorisk mediekommunikasjon

Kva kan du om retorikk, argumentasjon og bruk av retoriske appellformer i reklame og journalistikk?

Læringsmål

Når du har jobba med dette emnet, bør du

  • forstå kvifor retorikk er ein viktig del av all kommunikasjon

  • kunne argumentere for eit standpunkt på ein overbevisande måte og forstå kva ein siktar til med retorisk medborgarskap

  • kjenne til nokre retoriske appellformer og kunne beskrive korleis desse blir brukte i ulike kommunikasjonssituasjonar

  • kunne reflektere over korleis ord og visuelle uttrykk blir brukte retorisk i reklame og journalistikk, og kunne nytte denne kunnskapen i eigne medieforteljingar

Viktige omgrep i emnet retorisk mediekommunikasjon

Her er ei oversikt over nokre viktige omgrep som du bør kunne:

Skrive av Ragna Marie Tørdal.
Sist fagleg oppdatert 02.11.2022