Oppgave
Kor godt forstår du politisk marknadsføring?
Sosiale medium og digitale verktøy har endra korleis veljarar kan påverkast i ein valkamp. Politiske parti reklamerer stadig meir på sosiale medium. Korleis møter du som ungdom personretta og skreddarsydd politisk reklame?
A) Definer omgrep
Arbeid i grupper på to eller tre. Bli einige om og formuler definisjonar for dei tre fagomgrepa under. Bruk gjerne kjelder som støttar dykk i arbeidet. Oppgi i så fall kjeldene.
Fagomgrep:
politisk marknadsføring
informasjon frå styresmakter
redaksjonelt innhald
B) Sorter innlegg frå sosiale medium
A) Vurder
B) Argument
Vel to utsegner du er einig i og to du er ueinig i. Forklar og argumenter for kvifor du er einig og kvifor du er ueinig.
Skriv ned forklaringane dine.
Argumenter for vala dine overfor medelevar etterpå.
Rosenberg, T. G: Politisk markedsføring sosiale medier. (2021). Medietilsynet. https://www.medietilsynet.no/globalassets/publikasjoner/kritisk-medieforstaelse/210825-rapport-om-politisk-reklame-i-sosiale-medier-august-2021.pdf