Eigenvurdering for marknadskommunikasjon - Produksjon og historieforteljing (IM-IKM vg1) - NDLA

Hopp til innhald
Egenvurdering

Eigenvurdering for marknadskommunikasjon

Kor godt forstår du marknadskommunikasjon?

Har du forstått?

Svarer du ja på spørsmåla nedanfor, har du god greie på marknadskommunikasjon.

vg1

  • Eg veit kva reklame og marknadskommunikasjon er.
  • Eg veit kva lover og reglar som gjeld for marknadsføring.
  • Eg kan kjenne att, diskutere og drøfte reklame eg får på nett, også algoritmisk marknadskommunikasjon.
  • Eg kan planleggje og produsere medieuttrykk i ulike reklameformat for ulike målgrupper.

vg2

  • Eg forstår at kampanjar set i samanheng ulike reklameuttrykk for ulike kanalar.

  • Eg veit kva ei merkevare er.

  • Eg kan vurdere ei merkevare – kven som er målgruppa, og kva verdi ho har – og argumentere for vurderinga.

  • Eg kan bruke verkemiddel i ulike medietypar på tvers av kanalar for å få fram same bodskap.
  • Eg veit korleis eg kan marknadsføre produkt til bestemte målgrupper.

  • Eg forstår korleis planlagd marknadskommunikasjon blir brukt for å byggje og halde ved like ei merkevare hos eit publikum.

  • Eg kan skissere ein plan for korleis ein byggjer ei merkevare.

  • Eg forstår og kan forklare korleis ei klart definert målgruppe, gode idear, ein klar bodskap og planlagd distribusjon i kanalar er føresetnader for å lykkast med marknadskommunikasjon.
Omgrep

Skrive av Albertine Aaberge og Marion Federl.
Sist fagleg oppdatert 10.06.2022