Marknadsstrategi og marknadsplanlegging – Dyreparken i Kristiansand - Mediesamfunnet 2 - NDLA

Hopp til innhald
Filmklipp

Marknadsstrategi og marknadsplanlegging – Dyreparken i Kristiansand

Dyreparken i Kristiansand er ein reiselivsdestinasjon med over éin million besøkjande gjestar i året. Dyreparken er dermed ein av Noregs største turistattraksjonar. For å bevare sin sterke posisjon som turistattraksjon er Dyreparkens arbeid med marknadsstrategi og marknadsplanlegging viktig.
I videoen fortel Anniken Bjørnstad Schjøtt, marknads- og kommunikasjonsdirektør i Dyreparken i Kristiansand, om korleis dei arbeider med marknadsstrategi og marknadsplanlegging. Video: Jarle Sten Olsen, Tom Knudsen / CC BY-ND 4.0
Skrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 25.05.2022